Skönt med helg!


Bild från i somras när jag och Jakob hälsade på Malin och hennes Jonas
 
 
Nog för att jag gillar mitt jobb, men denna veckan har känts väldigt lång tycker jag. Har sovit lite dåligt också några nätter, så jag har varit rätt trött. Men nu är det alltså äntligen helg, och det är inte vilken helg som helst! I morgon kommer en av mina två kära systrar och hälsar på, tillsammans med pappan min. Ska verkligen bli superkul att träffa de, känns som toklänge sen! Har haft ganska duktig hemlängtan (eller längtan efter familjen söderut) i någon månad nu, och det känns verkligen bra i hela kroppen att jag äntligen ska få träffa några av dem så snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0