Peppad inför imorrn!

Såhär glad är jag idag
 

Är riktigt taggad och peppad inför inspirationsdagen i Umeå imorrn, på träningsanläggningen IKSU. Jag har ju tränat där tidigare, när jag pluggade i Umeå, och det ska bli roligt att göra det igen. Anläggningen var redan då, på min studietid, betydligt större än vad StiL är nu, och den har växt  en hel del sedan dess. Spinningsalen tar tex mer än dubbelt så många deltagare som den på StiL (tror det var 80 nånting platser där, hos oss har vi 34). 
 
Jag har redan packat, dels träningskläder (ska gå på 5 pass så jag kommer behöva byta om till nya torra kläder), skor, handduk, mellanmål (bl a Celsius så klart!), överdragskläder mm. Kommer säkert visa sig att jag har glömt något, men jag hoppas inte det! 
 
Ska bli superkul att åka ner med ett gäng kollegor, vi ska gå på en del gemensamma pass och inspireras ihop, det kommer bli grymt bra! Grymt på ett annat sätt är att jag ska gå upp strax före kl 4 imorrn bitti för att pallra mig iväg, hämta mina kollegor med hyrbilen och tuffa söderut. Första passet drar igång kl 08.30. Blir en tidig kväll med andra ord! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0