På väg hem efter heldag på IKSU!

Ja då var IKSU inspiration över för i år, och jag har varit med för första gången. Har varit en helt GRYM dag, massvis med härliga och inspirerande instruktörer och pass. Mina favoriter var de två spinningpassen jag var på, dom var grymma! Grit strength va kasst. Ungefär som bodypump men med färre reps (så man kunde ha mer belastning) och bara i en halvtimme. Min lite negativa inställning till passet beror dock nog till stor del på instruktören som var väldigt tillgjord, och uppenbarligen tyckte att han var väldigt cool. Det var han inte (en äkta cool person behöver inte göra sig till sådär!). Utöver dessa pass körde jag också Crossfit Aqua (rejält jobbigt i ffa ben och mage), och yoga "hip challenge", som var väldigt avslappnande och en bra avslutning på dagen.

Så efter totalt fem träningspass är jag rejält trött i kroppen, och det känns skönt att vi äntligen sitter i bilen på vägen hem!

Jag får uppdatera med bilder under morgondagen, ids inte göra det från mobilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0