Nya övningar

Mitt nya träningskort med nya övningar
 
 
I förra veckan fick jag nya rehabövningar av min sjukgymnast Hanna på Life Center. Det är svåra och jobbiga övningar, så det känns jätteroligt faktiskt. Nya utmaningar, där jag tydligt kan känna att jag förbättras (om jag nu förbättras :P ), och som tränar nya små stöttande muskler. Förutom de tre övningar på bilden så ska jag träna balansen på studsmatta genom att stå på ett ben på studsmattan, armarna i kors över bröstet och blunda. Skitsvårt!
 
Idag körde jag alla dessa nya övningar, plus några av de äldre som jag fortfarande har kvar i mitt program. Tog sin lilla tid, och var rejält jobbigt. Misstänker att jag har träningsvärk i rumpa och lår att vänta imorrn/övermorrn. Sweet! :) Känns jättebra att jag har en rejäl reportoar med övningar nu, så det inte bara är några få som jag kan riva av på en kvart, det känns mindre seriöst. Nu har jag mer att bita i, och måste verkligen avsätta tid, och det upplägget trivs jag med. Så nu är det bara att köra på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0