Ljuset i mörkret

Utsikten från receptionen på mitt jobb
 
Idag kom den, säsongens första snö! Riktigt najs, även om jag inser att jag kommer bli rätt blöt när jag cyklar hem om det fortfarande snöar då. Just nu bara snöar och snöar det, och det ligger kvar på backen! Grymt! Och med snön kommer det ju också lite ljus i vintermörkret, så det gillas ordentligt!
 
Sedan inser väl kanske jag också att det inte kommer ligga kvar, utan kommer smälta och sedan komma tillbaka senare, som det alltid gör, men det gör ingenting, första snön är ändå värt att fira!
 
Får se hur det går med min cykelutmaning också, nu med denna snö. Men planen är att jag ska cykla så länge det är möjligt, och det får absolut inte vara lathet som gör att jag slutar cykla, utan då ska det vara pga halka och risken för att trilla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0