Svettig morgonträning

 
Körde morgonträning med "min" Camilla idag på morgonen, grymt skönt pass! Vi hade åtta olika stationer med övningar, där vi varierade kondition med styrka. Vi körde 55 sek på varje station, med 5 sek på oss att byta till nästa station, och så körde vi hela varvet 4 gånger. Bra övningar, som tog mycket på framsidan av kroppen idag. Det vi körde förra veckan var mer baksida av kroppen. Mycket tungt idag för mage och armar tyckte jag, och så fick jag nån konstig knäpp i högra handleden, så på slutet kunde jag inte köra hopprep som jag skulle. Irriterande!! Men svettigt var det i alla fall, och nu känner jag mig pigg och laddad inför en arbetsdag på favvogymet!
 
I eftermiddag blir det lite rehab, och så kommer Jakob hit och käkar lunch med mig innan sitt besök hoc sjukgymnasten. Hinner vi ska vi ta en kort lunchpromenad också. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0