Seg morgon

Rehabträning
 
Upp före tuppen för att hinna träna före jobbet. Väldigt trött, så det kändes rätt segt att ta sig upp, och i bilen på väg till gymet så höll jag på att somna, så trött var jag! Rehabträning hade jag hur som helst i åtanke jag när jag åkte in med Camilla, men så blev jag påmind om att på torsdagmornar kör vi ju cirkelpass! Det hade jag helt glömt bort, så jag var inte alls inställd på det. Men men, det var ju bara att köra på det tänkte jag. Tyvärr började jag få ont i ett muskelfäste vid knät redan i uppvärmningen, så jag kände att jag behövde knärehab mer. Svek därför brudarna (Camilla och Mia) och körde på min rehab istället. Det är jag glad för, för nu känns det fint och smidigt i knäna igen. Har alltid en så skön känsla i knäna efter mina rehabpass, det känns som att före träningen är dom torra, men efter träningen känns dom som behandlade med smörjmedel. Väldigt mjuka och sköna.
 
Blir ytterligare ett träningspass i eftermiddag, med lite styrketräning och kanske en kort vända till solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0