Lunchdejt

Fish cakes
 

I torsdags hade jag glömt min matlåda hemma, och så föreslog Mia efter våran morgonträning i sal, att jag, hon och Camilla skulle gå och käka lunch ihop. Det passade både mig och Camilla jättebra, och just idag hade vi alla lunch inplanerat precis samtidigt, kl 12.00! Det händer typ aldrig. Så vi gick iväg till ett av universitetscampusets trevligare restauranger - Uni:k - och hade en jättetrevlig lunch där vi fick snacka av oss lite. Jättekul!
 
Jag käkade "fish cakes", och det var riktigt gott, och lite spicy. Jag var lite orolig att jag skulle bli risig i magen sedan, eftersom rätten innehöll så mycket kål, något jag inte äter så mycket av i vanliga fall, men det blev jag inte. :)
 
Hoppas på att kunna göra om detta snart, det var som sagt riktigt trevligt. Kul att ha så trevliga och goa arbetskamrater! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0