Härlig helg


dagens lunch


Planen den här helgen var löpträning igår och vilodag idag, men jag var lite slö igår efter en trevlig kväll med några tjejkompisar (innehållandes pizza och alkohol), så jag tog det lugnt hemma igår medans Jakob jobbade. Jag städade och tog en skön promenad med hundarna.

Tidigare i veckan var planen för idag att åka bräda i Kåbdalis, men Jakob var lite sugen på att bara vara hemma han också, så vi har tagit det lugnt idag, tagit ner julgardinerna och veckohandlat käk. Passade på att köpa färska baguetter och göra lunch av idag. Blev lite rester av gårdagens entrecote, tomat och sallad på. MUMMA!

Om ca 2 timmar ska vi iväg till gymet och köra mitt spinningpass. Igen. Inför första gången jag skulle hålla det för deltagare så övade jag flera gånger (förstås), och när jag väl körde det med deltagare var det tredje dagen i rad jag körde passet. Min instruktörskollega Frida varnade mig för att slappna av för mycket mellan pass nr 1 och 2. Hon sa att oftast så övar och övar man inför pass nr 1, och så slappnar man av när det väl är över, och så ska man hålla det för andra gången, och minns plötsligt nada. Så jag nappade åt mig av det rådet direkt, och bestämde mig för att jag måste öva på passet en gång innan jag ska hålla det gång nr 2 också. Och det blir alltså ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0