Nya skoooor!


Mina snyggingar


Det händer ju sjukt sällan att jag köper nya skor, men nu har det alltså hänt. Jag nappade på att Stadium sålde skor med erbjudandet "ta 3 betala för 2", och for dit med Jakob, som alltså köpte det tredje paret som inte är med på bilden. Jag har länge varit i behov av nya träningsskor på gymet, mina gamla har jag haft i jättemånga år, och även om de fortfarande är hela utanpå, så är nåt trasig inuti den högra så att det skaver på högerfoten. Inte skönt! Sedan är ju sulan sedan länge hård och torr, sulor håller ju kanske i nåt år typ.

Dessutom behövde jag nya "vanliga" skor, och där har jag helst gympadojjor. Köpte Puma att ha ute, Nike att ha i gymet. De knallrosa nikeskorna är sådana superlätta och dundermjuka skor, lite likt barfotaskor, men med (väääldigt mjuk) sula. Båda skorna var riktigt sköna, så nu är jag lite sugen på att inviga dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0