Jag minns hur man gör!


Thaimassage


Jaha, då var man tillbaka på jobbet igen då, efter 6 veckors frånvaro. 6 underbara veckor, inte just på grund av frånvaron av arbete, utan snarare på grund av allt roligt och häftigt jag har gjort och upplevt! Men som sagt, semestern är slut och jag jobbar igen. Lite nya grejjer har faktiskt hänt, bland annat har jag fått en ny kollega, 2 "gamla" kollegor är tillbaka från mammaledighet och ytterligare en kollega har fått utökad tjänst. Lite nya rutiner kommer att införas lite smått, och självklart så får vi under hösten massor med nya kunder, eftersom universitetet börjar vimla av nya studenter! Alltid lika roligt!

Idag var min andra dag efter semestern, men det var första dagen efter semestern som jag masserade. Både klassiskt och thai. Lite skämtsamt sa jag innan att "jag undrar om jag kommer ihåg hur man gör...", men det gjorde jag! :) Det känns bra att det liksom sitter i, trots att jag inte masserat alls under semestern. Är i det stora hela väldigt fint att vara tillbaka på jobbet, få lite rutin på vardagen och träffa alla härliga kollegor och fina kunder igen. Tänk att inte alla känner så om sitt jobb!

Smög mig in lite i gymet också, men bara för att köra lite rehab för knäna. Det har jag faktiskt slarvat lite med, inte så lätt att sköta den ordentligt på resande fot. Men nu ska jag ta tag i både rehaben och den övriga träningen på allvar! Bland annat ska jag ju dra igång med spinningen igen om två veckor. Har lite tankar kring det, men inget klart ännu. Det ska bli hur kul som helst att få köra igen, med alla underbara deltagare som sliter och svettas och peppar mig. Love it!

Nu blir det lite sambomys, sen har jag en dejt med kudden. Upp tidigt imorrn för kurs i Uppsala! Wee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0