Ett år

Tiden går fort! Idag är det ett år sedan jag berättade för min fd make att jag ville skiljas. Det finns egentligen mycket jag skulle vilja säga och skriva om skilsmässan och om det år som gått, men precis som vid skilsmässan tänker jag inte brodera upp det här i bloggen. Skilsmässan handlade inte bara om mig, utan om flera andra, och därför känns det inte riktigt okej att babbla på om det här. Den som undrar får helt enkelt fråga :)

Att gå igenom en skilsmässa är inte kul. Även om det var jag som ville skiljas så var det många gånger riktigt tungt, och utan mina sanna vänner och min familj vet jag inte hur jag hade klarat det. All kärlek till er!

Nu ska jag gå och käka frukost med världens finaste kille. :) God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0