Fredag!!



Äntligen fredag!

Jag hade ju hoppats på lite sovmorgon, men lillhunden tyckte annorlunda och väckte mig halv åtta! Jag tänkte att jag kunde ta ut hundarna och sedan gå och lägga mig igen, men när jag väl hade varit ute med dom var jag inte lika sugen på sängen, utan satte mig med datorn framför TVn istället. Tittar just nu på sprintloppen i världscupen, och hittills går det bra för svenskarna.

Lite senare ska jag ta en powerwalk med stavarna, för det är ganska milt väder idag. Och ikväll blir det hockey på TV. Luleå hade ju en fin serie med 3 vinster nu i kvartsfinalen mot Djurgården, men har förlorat de två sista, så det står 3-2 i matcher (bäst av 7). Vinner Luleå borta ikväll så har de gått vidare. Vinner Djurgården blir det en sista kvartsfinalmatch på hemmaplan där vinnarna tar sig vidare, och förlorarna åker ut. Jag håller alla mina tummar för att Luleå tar sig vidare, det vore grymt kul! I så fall blir det semifinalmatcher mot Skellefteå eller Linköping. Matcher mellan Luleå och Skellefteå är alltid kul, det är lite derby över det hela, och stämningen brukar vara hög på läktaren!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Jag tog en rejäl sovmorgon idag faktiskt :O

2011-03-18 @ 11:23:55
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Sofie

Har haft dålig koll på Luleå i år.. men det verkar ju gå bra! Vi får hoppas de fixar det! :D

SV. joo jag har tänkt boka in en massage faktikst, det skulle säkert bli bättre i huvudet iallafall. Tabletter undviker man ju om man kan.. Hoppas du får en fin helg!

2011-03-18 @ 15:36:27
URL: http://doofie.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0