Craft på jobbet!


Nya utsikten från min arbetsplats

Idag kom det två killar från "nåt företag" och satte upp massa kläder från Craft i receptionen på jobbet. Jag blev helt kär! I kläderna alltså. Skitsnygga grejjer, särskilt överdragströjorna (längst th i bild). Jättesnygga, och i sköna material. Finns i fler färger men nu fick de inte plats med så mycket så det blev ljusgrått och mörkgrått. Gillar också deras träningslinne (som hänger i påsarna längst tv i bild), som går ihop på ryggen och lämnar massor med utrymme för armar och skuldror, just the way I like it!

Tröjorna th i bild är sådana vi kommer få på jobbet att jobba i (hoppas de kommer snart, provade ut kläderna redan i oktober. Tror de är ganska stora i storlekarna faktiskt, såg så ut då de hängre upp grejjerna idag, och när jag provade ut tröjan i oktober så passade S bäst. Och jag har ju inte växt sedan dess (tvärtom, hihi!), så den kommer nog sitta fint. Trots att vi kommer få en sådan tröja till jobbet så är jag grymt sugen på att köpa en i ljusgrått och en i mörkgrått, att ha till träningen! Och så är jag sugen på träningslinnet. Ouch, kommer bli smådyrt... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0