Pauluns juice



Idag provsmakade jag Paulúns superjuice med blåbär och acai. Jag har aldrig smakat acai förut, och har fått höra att den smakar "speciellt", så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig. Men den var supergod! Smaken var något syrlig, kanske lite åt svart vinbär-hållet. Jag kan varmt rekommendera den och kommer absolut köpa den igen. Naturligtvis innehåller den inget tillsatt socker, men en del fruktsocker såklart eftersom det är bär i den. Men samtidigt fullproppad med massa nyttiga vitaminer!

Kommentarer
Postat av: Sten

juicekoncentrat står det ju på förpackningen vad gäller? står inget om vitaminer i innehållsförteckningen heller!

2011-03-10 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0