Dag 18 - Min favoritfödelsedag


En del av presenthögen från senaste födelsedagen

Alla som känner mig vet att jag älskar att fylla år och få presenter. Jag brukar berätta för alla långt i förväg att jag snart fyller år. Inte för att de ska komma ihåg dagen och gratta mig (vilket många iofs ofta gör, men det är bara en bonus) utan för att jag helt enkelt inte tänker på så mycket annat än den kommande födelsedagen. I år var faktiskt ett undantag på den punkten, vet inte riktigt varför. Kanske håller man på att bli vuxen...?

Hur som helst, det är helt omöjligt för mig att välja en favorit av alla de 27 födelsedagar jag har haft (de är 28 till antalet om man räknar den som ägde rum 1983, dvs dagen jag faktiskt föddes, men då "fyllde" jag ju 0år). Alla mina födelsedagar har varit jättebra, för de har ju varit mina födelsedagar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0