Dag 14 - Det här hade jag på mig idag

Ja, det blir ju vad jag hade på mig igår eftersom igår var dagen då jag skulle ha skrivit det här inlägget.

Igår hade jag på mig följande:

En stickad lång tröja med krage och mönster framå, samt ett par ljusa jeans jag fått av Magnus syster. Gillar tröjan jättemycket, men har inte riktigt bestämt mig för om ja tycker byxorna är snygga. Men dom är sjukt sköna! Tröjan täckte såklart övre delen av jeansen, men drog upp den för att fota hela byxan.

Under dessa yttersta plagg bar jag trosor och bh, långkallingar, strumpor, linne och en tunn långärmad svart tröja.

På jobbet (där fotona är tagna) hade jag ett par fejk-foppisar som egentligen tillhör min chef, men han använder dom inte så jag brukar låna dom. Han har sagt att de egentligen tillhör hans flickväns pappa eller nåt sånt, och hur dom har hamnat på jobbet vet jag inte, men dom är sköna, och nu på vintern när jag har kängor eller boots utomhus är jag bara glad att ha andra skor inomhus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0