Rosa kväll igår

Rosa band till försäljning
 
 
Igår anordnade vi på StiL lite speciella pass till förmån för rosa bandet. Vi tog in lite rosa varor till försäljning, och hade gästinstruktörer på några extrainsatta pass. Bland annat så fick våra deltagare testa grit plyo, ett nytt pass från Les Mills som till stora delar består av plyometrisk träning med mycket spänst och explosivitet. Jag var inte med på det passet, men kikade in i salen och det såg jätteroligt ut. Dock inget för mina knän än så länge :(
 
Sedan hade vi också upp en tjej från Umeå som kör mycket yoga och body balance, och hon körde just dessa två pass hos oss. Jag testade yogan, och det var en helt annan typ av yoga än den jag testade i Umeå (som jag typ sov mig igenom). Denna yoga var betydligt mer ansträngande fysiskt, och sista sekvensen av stående positioner fick jag till och med upp pulsen lite! Har dock svårt att fastna för denna sortens träning, jag är lite för otålig, och har svårt att komma till ro och "meditera" i rörelserna. Det har jag betydligt lättare för tex liggandes på en spikmatta. Men instruktören var så duktig och bra, hon hade en jättemjuk och fin röst, och var skicklig på sin yoga. Så jag tyckte att passet var bra, men inte så att jag känner att yoga är något jag är hooked vid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0