Stark Magnus drog mycket folk


Magnus Samuelsson drog mycket folk på StiLs medlemskväll igår
 

Igår hade vi medlemskväll på StiL, och hade dagen till ära bjudit hit fd världens starkaste man, Magnus Samuelsson. Han höll ett pass med 150 deltagare i en av våra salar, och föreläste sedan på kvällen om sitt liv med lite roliga anekdoter mm. Väldigt trevligt. Magnus är ju en supertrevlig snubbe, han gick omkring i vårt gym, tränade lite, stannade och pratade med folk, blev fotad tillsammans med en massa kunder osv. Grymt ödmjuk måste jag säga! Och som föreläsare är han väldigt naturlig och rolig, jag gillade honom jättemycket. Populär var han också, våra 500 sittplatser var uppbokade allihop, och dessutom stod folk uppe på "hyllan" ovanför för att lyssna. En väktare, som patrullerar campus, syntes tex där uppe. Väldigt stillastående patrullerande, hehe. Hur kul som helst att se att det var så pupulärt! Det är ju precis det som är tanken med medlemskvällen, att ge något tillbaka till våra underbara medlemmar!
 
Under medlemskvällen hade vi också väldigt välbesökt bjud-bord där vi bjöd på olika bars och drycker, vi hade gratis prova på-massage (thai-, klassisk och vår nyhet - akupressurmassage), kroppsscanning till rabatterat pris, nyheter vad gäller gruppträningspass mm. Jag skötte den klassiska massagen, och efter 2½ timme värkte mina handleder jättemycket. Då var det ändå dax för mig att dra vidare till nästa arbetsuppgift - att gå modell under en liten modevisning (på högst amatörmässig nivå ska tilläggas!). Jag och några andra instruktörer visade upp lite träningkläder och jag fick visa upp rätt snygga kläder tycker jag, så det var jätteroligt. Totalt sett en jäkligt lyckad kväll helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0