Önskelista

Jordgubbsdoftande önskemål
 
Allrigt, snart är det julafton, och ännu mer snart är det min födelsedag! Dax alltså att publicera min önskelista, så att alla ni där ute som vill fortsätta vara mina vänner vet vad ni ska köpa :)
 
Först ut ett par cykeltajts. Har kört spinning i vanliga byxor hittills, eftersom jag inte i någon sportaffär här i stan hittat ett par cykelbyxor som har ben längre än 2 dm. Och så korta brallor vill jag INTE ha. Dessa däremot, är långa, snygga vadderade. Me want! Länk:
Cykeltajts, stlk M
 
När jag ändå är inne på träningskläder, så önskar jag mig även träningslinnen i roliga färger. Måste vara tajta, och måste ha brottarrygg, dvs kors i ryggen! Stlk M brukar funka med de flesta märken.
Exempel:
Snyggt linne från Nike
Ett till snyggt linne från Nike
Också rätt snyggt Nike-linne
 
Önskar mig också:
- dunväst (inte svart och inte vit)
- prennumeration på fitness magazine (räkningen för förlängd prennumeration har kommit!)
- Softshelljacka från H&M, stlk 38 (neonlila)
- Fleecejacka stlk M
- diverse saker från body shop, tex jordgubbsvarianterna av body butter och showergel. Mmmm...
- Hållare för iPhone som man har på armen när man tex tränar, cyklar etc.
- Tränings-bh. Gärna Stadiums "soc", som är prisvärda och som jag vet sitter skönt och bra. Vilken färg som helst. Stlk 40 sitter skönast.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag har bodybutter jordgubb, den luktor gott i burken men på kroppen så luktar man öl. När jag har haft den så har folk frågat om jag drukigt öl. Trotts min bäbis mage ;)

Svar: Jag har också haft den, och har inte alls upplevt samma sak. Kanske blir lite olika dofttoner på olika kroppar?
Anna Meissner

2012-11-26 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0