Grymt bra pass!

Min lilla Camilla, dramaqueen of the week, efter svettigt cirkelpass
 

Igår var jag supersugen på träning efter resandet och kursandet i förrgår som innebar noll chans till fysisk aktivitet för min del. Jag och Camilla körde därför ett cirkelpass med 8 stationer, 1 minut på varje station, och 4 varv. Varannan station var kondition och varannan styrka. I och med att vi har tid på varje station, inte x antal reps på kortast tid, så uteblir faktiskt viss puls med detta upplägg. Fördelen är dock att man inte slarvar med tekniken här, som man lätt gör när man försöker pressa tiden så mycket som möjligt, och vill förbättra tiden från gång till gång. Så det finns för-och nackdelar med båda sätten.
 
Skönt var det i alla fall att röra på sig. Idag får jag se om det blir någon träning. Har massagekurs till kl 18.00, och efter det kommer jag nog vara rätt färdig, och inte så sugen på fysisk aktivitet. Men vi får se, en celsius så kanske jag orkar köra lite rehab. Hade i alla fall behövt det, har bara blivit ett rehabpass denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0