Tävlingsdax


Nummerlappsutdelning


Nu är det som allra mest busy på jobbet, eftersom vi till helgen anordnar både Vår Ruset (särskrivningen är Vår Rusets, inte min!) imorrn (fredag) och Luleå Stadsmara på lördag. Det är fullt upp med förberedelser, och i receptionen där jag jobbar mycket handlar det mycket om att svara på frågor från folk som ringer, samt lämna ut nummerlappar till löparna. Det är faktiskt riktigt roligt! Blir inte så mycket träning dessa dagar, jag har fullt upp med annat, men det får jag ta igen nästa vecka. Kanske får jag tid att träna i eftermiddag, men först ska jag leta reda på lite prylar i förrådet och spana in placeringen av vätskestationerna. I eftermiddag ska också släp med bord till vätskestationerna packas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0