Nytejpad


Nytejpade knän


Dags för besök hos sjukgymnasten igen, som konstaterar detsamma som jag har gjort; smärtan i knäna avtar. Jag känner fortfarande av att gå uppför trappor ibland, och det gör ont att massera senorna och det gör lite ont ibland att göra mina övningar, men massagen gör inte lika ont som den gjorde i början. I helgen hade min sjukgymnast varit på tejpkurs, så jag fick en ny tejpning på knäna. Får se hur den känns jämfört med den gamla, men min sjukgymnast verkade positiv, eftersom hennes tejpning av mina knän såg ut "precis som på bilderna". Hon är så söt :) Just nu känner jag bara att jag har mer tejp, men förhoppningsvis har ju den nya tejpningen även andra effekter. :)

Helgen har varit extra lång denna gång, vilket för min del har inneburit att jag kunnat övningsköra på mc en del. Underbara sambo <3 Det gick jättebra att köra igår, och jag körde ner till macken och vi tankade båda hojjarna. Vill ut och åka igen. NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0