Lugnet efter stormen


Snyggaste vätskekontrollerna ever!


Så är den stora löparhelgen över, och det känns förstås skönt att allt jobb och slit är över, och jag äntligen kan gå över på sommarhjärnan. Samtidigt känns det lite tomt, det var över så snabbt i år när vi la Vår Ruset och Stadsmaran dagarna efter varandra.

Jag hade som sagt ansvar för vätskestationerna, och vilka snygga vätskekontroller det var med våra nya blåa plakat som prydde borden. Alla funktionärer jag fick jobba med, både på Vår Ruset och Stadsmaran, var trevliga och jobbade duktigt, vilket gjorde mitt jobb lättare. Vädret var helt super för oss funktionärer, soligt och fint, men för löparna var det förstås varmt och svettigt. Vi fick dela ut mycket vatten!


Vår Rusets start i fredags




Fin utsikt sista sträckan på Vår Ruset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0