Sörlänningar på besök i Luleå


min fina mamma hjälpte till i köket så vi fick gomiddag igår kväll


I fredags kom mina föräldrar och yngsta syrra upp till oss och hälsade på. Nu känns det som att helgen gått alldeles för fort, men vi har ändå hunnit med träning, lunch på stan, fika hos Jakobs föräldrar i Jaktviken, 2 mysiga middagar hemma och en del sällskapsspel. Verkligen superkul att få träffa föräldrar och Josse igen. Nu var det inte så himla länge sen sist, men det betyder inte att jag inte saknar dem mellan besöken! Alltid trist att säga hejdå, men om 3 veckor träffas vi igen när åker jag ner till dem och firar syrrans födelsedag. Lillskiten blir 18 år, helt sjukt.

Efter att "mina" sörlänningar åkt hem idag for vi och kollade på hockey på TV med några kompisar, eftersom Luleå hockey också hade sörlänningar (AIK) på besök. Men det var ju faktiskt ingen munter tillställning, eftersom Luleå förlorade med 0-3, och det innebär att Luleå är ute ur slutspelet. Men det är bara att lägga bakom sig, och nu väntar en lugn och skön myskväll med sambo och hundarna innan det är dax för arbetsvecka igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0