Laddar med mysdag


Bra energi för spinnvasan



Idag har varit en riktig feel good-dag. Lovin' it! Vaknade strax efter kl 6 i morse, vilket ju är lite för tidigt, men då kunde jag ligga och småsomna om och dra mig (skööönt!) fram till strax efter kl 8, då det var dax att gå upp. Efter skön dusch och god frukost tog jag bussen in till stan för att ansa håret på skallen (blev kort och bra, me like) och sedan tog jag mig vidare mot jobbet för att träffa Sara som jag ska leda spinninvasan med imorrn. Vi gick igenom lite teknik (tur var det, för till slut krävdes en kollegas hjälp för att lösa ett problem som inte ens var ett problem utan bara ett pinsamt misstag från min sida. Usch!) och musiken. Vi hade gjort varsin lista med en massa musik, och när vi kollade så var det bara 10 låtar som båda hade lagt in, så tillsammans har vi nu en lista med över 6 timmar musik. Och SÅ länge ska vi inte cykla imorrn, så då har vi mer än nog :)

Sedan for jag och handlade, bland annat till spinningvasan imorrn. Vi kommer bjuda på lite grejjer, bland annat banan och blåbärssoppa, som nu står i min hall och väntar på att få åka iväg imorrn bitti. Åh, är sååå taggad, det kommer bli sjukt kul! Cykla i ca 4 timmar och kolla på vasaloppet samtidigt. Grymt!

Jag har också handlat lite energi till mig själv (och Jakob, som också ska delta) i form av juice och energidryck, som kroppen snabbt kan ta upp och använda direkt. Precis vad som behövs under ett långvarigt konditionspass! :)

Sedan ikväll ska vi bara ta det lugnt, kanske gå på bio, och ladda inför morgondagens långkörare. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0