Helt j*vla slut!


avslutar denna dag med thaimassage



Körde som vanligt grymt jobbig cirkelträning föra lunch idag, och till sällskap hade jag Camilla, Malin, Carina och Angelique. Helt underbart trött efteråt, och ändå följde jag, Malin och Angelique med Camilla ner i gymet för att köra 2 superset för triceps. Phu!

Nu sitter jag, nöjd och mätt efter köttbullar till lunch, och klurar på en kostföreläsning jag ska hålla på fredag. Har 30 minuter på mig, hur ska jag hinna få fram ALLT jag har att säga om kost på så kort tid?? :( Jag får snacka snabbt helt enkelt :P

Avslutar lite senare denna dag med att ge 90 min thaimassage till kund. Har fått lov att lägga in fler tider för thaimassage i schemat nu när det börjar bli större efterfrågan, och det är jag jätteglad för. Thaimassage är riktigt roligt, det är så givande att ge! Perfekt avslutning på dagen både för mig och för kund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0