Fullt hus



Åh, helt awesome pass igår, fullbokat och alla slet som djur! Ledarkollegan Sara joinade också, och verkade gilla passet. Det är så himla skoj att deltagarna på passet under terminen bara blivit fler och fler, istället för att alla tränat som galna efter nyår och nyårslöften, för att sedan trappa ner. Här märks inget sådant! Jag tror mycket är pga Activio, fler lockas att träna efter sin puls, och det är ju också riktigt roligt.

Efter mitt måndagspass brukar jag vara rätt illamående och inte få i mig så mycket mat. Min teori är att jag blir illamående av att jag är jättehungrig, och att ju längre tid som går efter passet utan att jag äter, desto värre blir det. Lösningen är i så fall att äta så tätt inpå passet som möjligt. Igår grundade jag innan passet med ägg så att jag inte skulle slita på tom mage, och sen direkt efter passet så åt jag en proteinbar, och i Camillas bil på väg hem en yoghurt. Och när jag kom hem mådde jag inte illa, utan kunde käka en rätt normal portion köttbullar och makaroner. Camilla tyckte jag skulle testa samma grej igen nästa vecka, och sedan veckan därpå vänta lite med att äta efter passet, och se hur det funkar. Så det kommer bli ett litet experiment för att se hur jag ska äta efter träningen för att inte må illa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0