Nytt å fräscht i gymet




Imorse när jag och Jakob som vanligt rehabtränade i gymet i morse så hängde där på ställen nya, fina, fräscha viktplattor. Det luktade om dem också, ungefär som ny bil, och det luktade nere i den delen av gymet där det hängde mest nya vikter. Najs! Tidigare har vi haft rätt blandade märken, färger och sorter på skivorna, men det blev ju skitsnyggt tycker jag med enhetliga vikter. Förhoppningsvis håller också den snygga ordningen i sig ett tag innan det blir stökigt igen, för det blir det ju så småningom. Kanske vore en idé att göra som Jakob föreslog - att färgkoda ställen, så det tydligt syns vilka vikter som ska hänga på vilken pinne.

Benen känns rätt stumma nu faktiskt, efter att ha kört rehabprogramet tre gånger denna vecka. Stackars ben. Får se vad min sjukgymnast Hanna säger när jag träffar henne på måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0