Morgonjogg



I morse fick jag skjuts med Camilla till jobbet, och fick tid att träna lite före jag började jobba. Pushad av att jag fick så bra värden på mitt konditionstest igår (var på hälsoundersökning i jobbet, mer om det i ett senare inlägg), så blev det lite jogging. Trots fint väder ute valde jag löpbandet, eftersom jag inte gillar att springa ute. Jag tycker inte om tanken att om jag skulle bli heeeelt färdig, eller kanske till och med skada mig under löprundan, så måste jag ändå ta mig "hem" igen. På ett löpband är det ju bara att kliva av och avsluta.

Just idag så var min tanke att löpa i ca 40 min, men det blev bara 30, eftersom mina knän började kännas dumma då. Och en sådan gång är det ju supersmidigt att vara på löpband istället för långt ute i skogen! :)

Jag valde då att gå in i gymet och köra lite rehab för knäna. Inte hela mitt nya program, bara knäböjen i Smith-maskinen på kil. Fick också ett stort sug efter att träna mage och rygg, men det fanns det helt enkelt inte tid för. Kanske imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0