Äntligen häääär!


Jag i plurret för några dagar sedan



Äntligen har syrran "landat", men hennes tåg var nära 2 timmar försenat så jag träffade henne först efter jobbet, när jag slutade kl 12. Då åkte vi in till stan och käkade lunchbuffe på kinarestaurang. Sedan for vi vidare ut till Jakobs föräldrars stuga och seglade, badade, solade och blev bjuda på middag. Superlyxigt!

Nu har vi landat hemma hos oss i soffan och ska se på lite film och äta hemmagjord glass. Helt rätt att lyxa till det med glass när man har finbesök tycker jag :)

Imorrn blir det morgonträning som vanligt, innan jag ska jobba långpass (3 timmar!). Vad som sker på eftermiddagen får tiden utvisa, vi tar det som det kommer. Jag hoppas på mc-körande och badande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0