Yesss


bunkrat upp


Igår kom leveransen av Swebar till oss på StiL. Flera, som inte tål de "spår av nötter" som kan förekomma i gainomax bars, har längtat, och laddningen som kom var rejäl. Vi fick lite smakprover som vi skar upp och bjöd kunder på. Eftersom det finns så himla många smaker på Swebars så tyckte jag det var lite smart att visa utbudet och låta folk smaka. Den som inte gillar en smak gillar garanterat något annat!

Själv föll jag för den med smak av pepparkaka. Smakar preciiis som underbar pepparkaksdeg - sjukt smart smak! Till konsistensen är den också lite mjuk, precis som pepparkaksdeg, så hela smakupplevelsen blev grym! Tyckte även om jordgubb och fudge crisp. Mmmm! Bunkrade upp med några bars här hemma (och passade då på att även köpa den med smak av choklad, som jag aldrig smakade igår), så nu tänkte jag testa hur de är att äta som hel bar. Att äta en smakbit av nåt är ju en helt annan sak än att trycka en hel bar, och jag är rätt kinkig! Så nu får vi se om min absoluta favvo hittills - gainomax protein bar med smak av mörk choklad och apelsin - pallar konkurrensen! Spänningen stiger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0