TVÅ träningsfria dagar :(

Igår noterade jag lite lätt halsont när jag jobbade, vilket resulterade i att jag istället för min planerade date med löpbandet möblerade om lite på jobbet. Vi ska flytta om lite massagerum så att vi får 3 rum istället för 2, så vi har plats för alla 3 massageformer som vi nu ska erbjuda (klassisk, hot stone och thai). Det var roligt att få flytta om lite. Hot stone-rummet blev i princip helt klart, och på måndag fortsätter jag städ och möblering av thaimassagerummet. Ska bli roligt att få pyssla och dona lite där, eftersom det i början kommer bli "mitt" rum.

I morse hade jag fortfarande den där lite brännande känslan i halsen, så jag ställde in övandet av IW-passet jag tänkt gå på. Vill inte riskera att bli sjuk tills jag ska leda spinningen på måndag, det vore INTE så roligt! Förhoppningsvis är jag dock återställd och uppvilad tills imorrn, för fler än två träningsfria dagar i rad är jag inte alls sugen på, särskilt inte när jag har ett spinningpass att öva på! Jag har ju ett färdigt pass, men vill att det ska sitta skitbra när jag kör det på måndag.

Sååå istället för att träna har jag och Jakob istället fixat lite här hemma, och varit på lite ärenden. Jag har också skottat lite gångar på baksidan åt hundarna, som dom tyckte var jätteroliga att kuta runt i. Roligt att kunna göra dem glada, och så fick jag ju liiite vardagsmotion på köpet. Imorrn är planen (förutom träning!) att vi ska fara och kika på ny säng och bäddsoffa. Mycket reor just nu, så det gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0