Träning, nytt recept och egentid!


Härlig egentid!


I Malins veckoutmaning denna vecka går det helt okej än så länge. Igår testade vi ett nytt recept (laxpasta med creme fraiche) och dessutom tränade jag ju på mitt spinningpass. Såhär ser det då ut efter 3 dagar:

- Träna minst 200 minuter under veckans gång! (150/200)
- Testa minst 1 nytt recept (1/1)
- Prova en ny träningsform eller använd ett nytt träningsredskap (0/1)
- Ge dig själv egentid! 60 minuter fördelat hur du vill under veckan. (60/60)
- Sätt upp mål inom träning, kost och hälsa för det nya året (1/1)

Förutom träningen och nya receptet så har jag ju också gett mig själv egentid. Jag tog den igår, efter att jag kom hem från jobbet och innan Jakob kom hem från jobb och simning. Jag tog min nya ToppHälsa som kom i brevlådan för nån dag sedan, och ett glas gott citronvatten och slängde mig på soffan i en dryg timme och bara njöt. Hann inte läsa igenom hela tidningen, men det gör inget. Då har jag att läsa vid fler tillfällen :)

Kommentarer
Postat av: victoria

eller hur! ja, men precis, det är nog fler eller minst lika många (tyvärr) som tränar & åter mindre sunt i modellvärlden än de som gör det på ett bra/proffsigt sätt.. jättetragiskt är det, man undrar ju om & när i så fall det kommer ändras och modeller kanske inte kommer behöva känna samma press på sig att vara ohälsosamt smala (om de nu inte redan är väldigt smala av sin natur, trots att de äter & tränar sunt)!



tack för din kommentar, vilken bra veckoutmaning förresten :)

2012-01-05 @ 12:28:10
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0