Ommöblering


Jakob och hundarna slappar under ommöbleringen, bredvid vårt 2000-bitars pussel


Idag har vi haft en riktigt skön dag här hemma, med mysig frukost och tid att stöka undan en massa. Vi har bland annat möblerat om och promenerat iväg med återvinning. Jag har också försöka pussla lite, medan Jakob drog om lite sladdar och kablar.

Nu har vi precis ätit en god middag, Citronkyckling ur Paulúns bok om LCHQ. Riktigt gott, men jag modifierade receptet lite och la till potatis och morötter bland de ugnsrostade rotfrukterna. Dels följer jag ju inte LCHQ som diet (eller "livsstil" som Paulún själv kallar det), och dels så tycker jag att just potatis och morötter är supergott i ugn.


Citronkyckling med ugnsrostade rotfrukter och fetaoströra


Imorrn är det back 2 work igen, och jag går äntligen på mitt nya schema som innebär dagar fullspäckade med receptionsjobb, massage, introduktioner på StiL och gruppträning - helt sjukt kul! Imorrn får jag ju också äntligen hålla mitt älskade spinningpass igen, var en hel vecka sen sist och jag har längtat! En supermåndag väntar imorrn helt enkelt. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0