Nya skor!



Igår efter jobbet stannade jag till på stan och köpte dessa snyggingar - ett par spinningskor! Det känns viktigt att ha riktiga spinningskor som instruktör, och det är mina allra första spinningskor! Pga att spinningskor i regel är rätt smala (enligt försäljaren) och mina fötter är ovanligt breda pga obefintligt främre fotvalv, så köpte jag till ett par inlägg att klistra på sulan för att hjälpa mina fossingar lite. Skorna blev genast skönare när jag provade med inlägget, så idag ska jag passa ut exakt vart dom ska sitta, och testa spänna skorna på cykeln och se hur det känns. Kommer inte träna något, bara känna efter lite. Premiären får vänta till träningpasset imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0