Härlig morgonträning


Det gäller att vara vän med väckarklockan


Inatt sov bästaste Camillisen över hos oss och imorse tog vi (jag, Jakob och Camilla) hennes bil till StiL och körde stationspass med några fler morgonpigga. Så härligt sätt att komma igång på morgonen, jag har sagt det förr och säger det igen: jag ÄLSKAR morgonträning! Det jobbiga är att komma upp ur sängen, men när väl det hindret är avklarat så är det hur najs som helst.

Igår var det (välbehövd) vilodag så nu är det några träningsdagar på rad. Imorrn har jag planerat in lite jogg på löpband. Blir nog lugnt, men då samlar jag iaf några kilometer till Malins utmaning. På fredag har jag och Jakob planerat in crossfit i StiLs funktionella gym, och sen blir det nog lite light löpträning igen lördag. Så ser planen ut, och om jag fixar det så har jag tränat 5 pass denna vecka, precis som i Malins veckoutmaning denna vecka.

Nu ska jag ägna mig åt jobb och att dricka vatten så jag lugnar ner mig lite. Kroppen är (fortfarande!) FULL av endorfiner sedan morgonträningen. Superhärligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0