Från trött till TAGGAD!



Celsius är kanske en omdebatterad dryck, men jag gillar den, och tycker inte den är något värre än vanligt kaffe. I koffeinmängd är den som 3 starka koppar kaffe, och det dricker många svenskar till frukost utan att någon tycker det är konstigt. Den innehåller heller inget socker och knappt några kcal.

Precis som med andra koffeinhaltiga drycker är det ju dock så även med Celsius att det är beroendeframkallande. Jag dricker Celsius flera dagar i veckan, och märkte av nu på morgonen idag tex att jag var trött och grinig. Efter några klunkar Celsius vände dock humöret, och jag känner mig pigg och taggad! Är rätt sugen på att träna, men idag är vilodag. Jag behövde min sovmorgon i morse, och efter jobbet ska jag skynda mig hem för att vänta på en leverans med beställda möbler. Jag och Jakob har beställt ny säng och en soffa! Ska bli jättekul att få hem det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0