Börja dagen med Crossfit


Dagens pass från Crossfitnordic.se

Morgonträning igen, och idag blev det dagens pass från Crossfitnordic.se. Egentligen innehöll det handstående armhävningar, men jag kan inte stå på händer, och ingen annan verkade sugen på dem, så körde vi push press istället. Samma rörelse fast med fötterna på marken istället för i luften. Kändes enklare :)

Jobbigt pass idag, hela 14 minuter långt, och så skulle man hålla reda på antal varv man körde också. Phu! Jag förlorade dessutom idag, kom sist av 3. Push press var riktigt tungt faktiskt (körde med 20kg först men bytte sedan till 10), och burpees är jag så sjukt sämst på. Usch. Men jag blev trött och svettig och det var väl huvudsaken. Camilla och Jakob var jätteduktiga!


svettiga och lyckliga efter passet

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Ååh, det ser så roligt ut! Hade så gärna velat testa crossfit :)

2012-01-18 @ 12:56:31
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

SV: ååh tack för tipset, då ska jag se om jag kan köra det någon dag framöver :D

2012-01-18 @ 16:27:21
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0