Äntligen!


många övningar i klätterställningen i morse


Äntligen morgonträning igen! Jag och Jakob körde ett program i funktionella gymet på StiL, som Jakob fått av PT-Camilla. Det var ett roligt program med komplexa övningar som krävde koncentration! Kul! Det är uppbyggt som cirkelträning, så man kör ett set av varje övning innan man går på set 2 av varje övning, osv. Vi hann bara med ett varv idag, men har som mål att köra 3 varv på lördag. Fick lite jogging gjord också, totalt 1,2km fördelat på uppvärmning innan passet och sedan lite jogging efter passet, bara för att jag hade tid. Just det kändes faktiskt dötråkigt idag. Inget skoj på TV :P

Nu sitter jag och knaprar på Kung Markattas goda linfröbröd med surdeg, som jag själv toppat med prästost. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0