And off we go



Just nu i denna härliga morgonstund är vi uppe för att dra till Kåbdalis! Vi har planerat att göra den här trippen rätt länge, Jakob och jag, för att åka bräda. Jag fick ju nya snowboardskor i födelsedagspresent av J och är grymt sugen på att testa dem! Mina gamla är gamla och slitna och sitter inte alls bra, vilket resulterar i att jag varit tvungen att spänna hela fötterna hela tiden, istället för att bara svänga genom att böja lite på benen. Sjukt jobbigt, men dom nya dojjorna känns grymma när jag testar dem här hemma i hallen, och jag hoppas dom gör det i backen också.

Så ja, äntligen är det dax. Ser fram emot en härlig dag i backen. Håller tummarna för bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0