Tung vecka


Stationspass i äkta Camilla-anda


Inläggen här i bloggen har lyst med sin frånvaro hela veckan, för jag har haft tokmycket att göra. Främst är det för att jag har jobbat som en liten galning, vilket har varit jätteroligt, men det har tagit tid och kraft. Mitt företagspass har kommit igång denna vecka, och så har jag haft första föreläsningen för de inaktiva studenterna som vi ska peppa igång. Känns som en jättespännande utmaning!

Jag har tränat lite si sådär denna vecka dock. Blev förstås härlig, svettig spinning i måndags (extra jobbigt pass eftersom jag hade sovit dåligt natten innan pga tågförseningar från Åre-resan osv), sedan hade jag vilodag i två dagar. Torsdag morgon körde jag genrep med mitt företagspass, fredag morgon körde Camilla sjukt hårt stationspass med mig och Malin (men Camilla var inte med själv pga ont i halsen), och sedan körde jag, Frida, Malin, Stefhan och Ida stationspass på lördagen. Efter stationspasset på lördagen ville jag försöka testa mitt pass i Activios system med pulsband, så det gjorde jag, Malin, Stefhan och Jakob. Mitt i allt fick dock Jakob kramp i ena vaden (hade ätit och druckit dåligt innan, ajja bajja!) och vi avslutade där. Vi andra var också rätt trötta eftersom det var vårt andra hårda pass för dagen.

Idag säger dock kroppen ifrån på allvar. Jag vaknade nämligen med hosta och ont i halsen, som har hållt i sig hela dagen. Blir vikarie imorrn på mitt spinningpass och jag ska ta det lugnt på jobbet hela dagen. Förhoppningsvis blir jag inte så mycket sämre, för jag vill inte vara hemma och va sjuk, det är dötråkigt!!

inte pigg :(


Så fokus kommande vecka kommer ligga på att ta det lugnt med träningen, stressa ner och koppla av så fort jag får möjlighet. Förhoppningsvis är jag då piggare om några dagar igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0