Tjejkväll!



Jaa, inte ikväll då. Men på onsdag är det tjejkväll på en sportbutik häri stan, Acctive sport & hälsa. Jag har övertalat 2 kompisar att följa med mig dit, och jobbar på en tredje. Jag hoppas få tillfälle att fråga lite kring proteinpulver, som jag aldrig någonsin intresserat mig nämnvärt för eftersom jag tycker det smakar illa. Men nu är det så att jag vill gärna ha ett pulver som jag kan tillsätta till en smoothie. Om jag mixar bär, yoghurt och banan, och sedan tillsätter lite pulver för att få extra proteintillskott, då klarar jag av ett proteinpulver. Att bara blanda med mjölk eller vatten tycker jag är vidrigt (och ja, jag har smakat flera olika sorter!). Är också lite nyfiken på vad mer som finns i butiken i form av kläder och träningsredskap. Det lär väl visa sig. Kul ska det bli i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0