Slapp träning och lugn kväll


Bra redskap på stationspass



Jag fick med mig några kompisar och "testpersoner" på mitt stationspass, men kunde ändå inte riktigt ta ut mig som jag ville. Vet inte riktigt varför, var kanske inte riktigt avslappnad. Det var första gången jag testade passet med modifieringar, och det ville sig inte riktigt. Jag tyckte inte att det blev lika bra som innan, så jag måste klura lite till tror jag, så får vi se hur det blir i slutändan...

Nu är det i alla fall fredag eftermiddag, snart fredag kväll, och jag ska njuta av en ledig afton med sambon. Mysigt! Verkar bli middag och film. Imorrn ska vi köra stationspasset igen, och tills dess hoppas jag ha fixat klart med musik, och fått ordning på övningarna så det blir lite bättre än det vi körde idag. Men det visar sig väl. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0