ONT i halsen :(

Sedan igår har jag snarare blivit sämre än bättre i halsen. Har jätteont idag, känns inge roligt alls. Var ändå på jobbet eftersom jag hade några grejjer att göra som ingen annan kunde göra åt mig, och jag ville inte ställa in. Bland annat hade jag andra gruppen i mitt företagspass, och det gick jättebra. Eftersom det är ett stationspass behöver jag inte själv träna i det passet, vilket var en fördel idag då jag har ont i halsen och inte ville anstränga mig. Blev helt färdig bara av att ta fram skivstänger inför passet. Phu! Inte van att bli så trött SÅ lätt! Men passet gick som sagt jättebra, deltagarna var superduktiga och kämpade riktigt hårt. Kul att se!  Det här passet är ju lite av mitt skötebarn känns det som, även om det inte var jag som kom med ursprungspasset så har jag jobbat med det ett tag och filurat lite på detaljerna, så slutversionen känns ändå som "mitt".

Efter passet gick jag dock hem. Har låg energinivå och knappt nån röst kvar, och då känns det svårt att sitta och göra ett bra jobb i receptionen. Hoppas jag känner mig bättre imorrn, men det tvivlar jag faktiskt på :(  Nu ska jag hur som helst bara slappa och ta det lugnt, jag vill bli frisk så snart som bara möjligt så jag kan träna (och prata!) igen...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh tack! Vi kände oss som ett gäng studenter den där kvällen haha! Hoppas du kryar på dig snabbt, jag har också blivit lite sjuk men det går nog över snart!

2012-02-20 @ 16:56:52
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0