Maaaat!

Härlig träningsdag igår som började med genrep av mitt 75min pass med Activio-systemet, och avslutades med samma pass men med deltagare. Efter förkylningen var planen att ta det lilla lugna på kvällen, men det är stört omöjligt med så härliga deltagare som verkligen ger järnet. Underbart!

Med två hårda träningspass på en och samma dag så kändes det extra viktigt med mycket mat. Från middagen på söndagen (lax med potatis) hade jag två matlådor med mig, och den ena åt jag efter första passet, som återhämtningsmål. Blev nöjd och belåten! Till lunch åt jag den andra matlådan med samma innehåll, och till mellis ett ägg och en dubbelmacka (på mitt GI-bröd), ca 2h innan andra träningspasset. Efter träningen blev det en till dubbelmacka och morot, och när vi kom hem så fixade vi middag med pasta, kyckling och bacon. Blev riktigt gott faktiskt, men jag klarar aldrig av att äta särskilt mycket sådär sent på kvällen (maten var inte klar förrän strax före kl 22!!). Eftersom jag vet hur viktigt det är att äta efter träningen så tvingade jag dock i mig en portion.


middag: penne med kyckling- och baconröra


Natten till idag sov jag sen riktigt dåligt. Trots att jag var megatrött så hade jag svårt att sova, och sen drömde jag konstiga drömmar om hemsökta öar (??) och vaknade ofta. Jobbigt! Misstänker starkt att jag drack en celsius lite för sent på dagen, ska försöka att inte göra om det, för jag tycker om att sova!

Trots dålig sömn var jag ändå pigg i morse när jag vikarierade på spinning 45min kl 06.30. Deltagarna var också pigga, och vi körde hårt och svettades massor. Lovely! Nästa spinningpass blir inte förrän på söndag, och då blir det 4h! Vi ska nämligen köra spinningvasan, dvs spinna till vasaloppet. Jag och en tjej som heter Sara ska leda det ihop, och passet är nästan fullt, fast det är flera dagar kvar! Superskoj!


Kommentarer
Postat av: Jusefin

Vad duktig du är!! Tre såna där spinningpass på så lite tid är ju inte kul alltså... Eller du kanske tycker det haha ;)

2012-03-02 @ 11:42:29
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0