Äntligen riktig vinter!


Vår termometer i hallen


Äntligen börjar det bli riktig vinter ute. Härligt! -27,5 står termometern på nu på morgonen, och då är den placerad på vår bro, där det brukar vara någon grad varmare än ute ute. Inomhus visar tempen på 14,4, och det stämmer kanske precis där termometern sitter, innanför ett fönster, men bara någon meter in i huset visar tempen på 17 grader varmt. Inte supervarmt direkt. Vi har lite knas med värmen i huset. Övervåningen är jättevarm, och bottenvåningen uppenbarligen not as warm. Aja, överlåter det där till sambon, han verkar intresserad, och jag vågar inte fippla med några inställningar på fjärrvärmen nu.

Idag är det förstås jobba som vanligt, och det ska bli träning av idag på eftermiddagen. Längtar! Det blir till att öva lite på mitt stationspass tror jag. Hoppas få med mig någon mer som kan prova på och bolla idéer och tankar med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0