Äntligen hemma!




Borta bra men hemma bäst. Stämmer aldrig så bra som när man är över 9 timmar försenad hem med tåg/buss. Vår resa hem från Åre började på söndag förmiddag. Tåget skulle komma och plocka upp oss 10.10, men var 40 min sent. Vi missade då förstås anslutningståget i Östersund, så vi fick sitta på centralstationen i Östersund från 13.30 till 20.52, då vi fick ta ett senare tåg till en liten håla vid namn Ånge, där vi fick vänta i drygt 2 timmar på nattåget som var försenat det också. Tröttsamt! Strax före kl 01 gick vi alltså på nattåget och fick äntligen sova. Vi skulle egentligen varit framme i Luleå strax före midnatt, men rullade in på stationen strax efter 9 på morgonen.

Det var en rätt tung måndag, då jag jobbade 10 timmar varav de sista 75 minuterna på intensivt spinningpass, men det gick vägen och jag sov rysligt gott natten till idag!

Idag blev det vilodag, ingen träning alls. Mycket skönt! Får se hur det blir imorgon, men då jobbar jag rätt länge, så risken finns att jag helt enkelt inte pallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0