Sommar på väg?


Våren och sommaren är på väg


Idag jobbade jag bara halv dag. Gott om tid för andra aktiviteter med andra ord. Jakob kom till mitt jobb direkt jag slutade, och så tog vi en vända i gymet. Samma övningar som sist vi körde, men vi har kommit fram till att vi ska dela upp övningarna på tre olika pass, och att vi då ska lägga till lite fler övningar. Får se hur det färdiga resultatet blir. :)

Superfint att sedan få åka hem på motorcykel! Äntligen verkar det som att vår och sommar är på väg! Snön är nästan borta, förutom på de skuggiare partierna och där det varit stora snöhögar. Det börjar dyka upp blommor i rabatterna och så det säkraste vårtecknet av alla: alla fina bilar och motorcyklar har vaknat till liv och rastas nu för fullt på vägarna, så även våra pärlor. Det har säkert varit så i 2 månader eller mer söder ut, men här är det rätt färskt, och detso mer efterlängtat då :)

Jakob sov lite halvrisigt inatt, så efter träning och motorcyklande är han rätt trött, och powernapar nu på soffan. Hans behov av sömn och vila får vinna över husets behov av städning, så jag får hitta på nåt annat än att dammsuga. Filura på ett nytt gymprogram vore lite roligt. Har dock inte hela kvällen på mig, vi är bjudna på middag hos svärföräldrarna. Ska bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0