Härlig hotellfrukost!


Mmmm...


Är just nu på steg 2 i min Thaimassageutbildning, och detta steg går förstås som det förra i Sthlm. Jag bor på Hotel Aldoria på Kungsholmen, och jag gillar hotellet jättemycket, förutom att det är så lyhört ut, och det är ju skitmycket trafik dygnet runt. Jag sover mao ganska kasst, och är småtrött på dagarna. Men nu har jag fått ett par öronproppar jag ska testa inatt och se om det går bättre. Misstänker att jag kommer sova dåligt ändå pga att jag har nåt konstigt i öronen som jag inte är van vid, men det visar sig väl isf. Får komma ihåg att ställa väckarklockan på hög volym så jag hör den!

Frukosten på Aldoria är hur som helst jättebra tycker jag. Det jag saknade på det andra hotellet jag bodde på under förra steget var ägg, och det har dom här, me like :) Var tyvärr bara hårdkokta, men det är ju bättre än inget alls. Efter en sån här frukost står jag mig helt klart bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0